Τα παιδιά που θηλάζουν εμφανίζουν λιγότερα επεισόδια σπασμών

NEW YORK (Reuters Health) - Tα μωρά που θηλάζουν παρουσιάζουν λιγότερα επεισόδια σπασμών μετά τον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στη Δανία.

Kαι όσο πιο πολύ καιρό θηλάζουν τα μωρά, τόσο το καλύτερο, κατέληξαν οι ερευνητές. Τα μωρά που τράφηκαν με μητρικό γάλα περισσότερο από 9 μήνες είχαν λιγότερα επεισόδια σπασμών από τα μωρά που είχαν θηλάσει για λιγότερο καιρό, είπαν οι συγγραφείς στο περιοδικό Journal of Pediatrics.

Σχόλια (1)Add Comment
0
...
γραμμένο από bill, Ιανουάριος 05, 2012
είναι εντυπωσιακό, καθώς μελέτες έχουν διεξαχθεί για τον μητρικό θηλασμό, καλό είναι να παρακινήσει τους ανθρώπους για να το πράξη. Για μένα το καλύτερο μελέτες που viagra online pharmacy

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

busy
 
Διαφήμιση
Συναντήσεις
Τον προηγούμενο μήνα Μαίος 2012 Τον επόμενο μήνα
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
  1 2 3 4 5
  6 7 8 9 10 11 12
  13 14 15 16 17 18 19
  20 21 22 23 24 25 26
  27 28 29 30 31
Newsletter